Den 8 Augusti 09

Nu har jag precis packat klart allt till Mallorca,
taxin kommer halv 5 imorgon bitti och kör oss till flygplatsen,
Jag kan bara säga att jag e ganska nervös för jag är rädd för
att flyga! Ni får ha det så bra hemma i Sverige, ska försöka skriva lite
i bloggen om där finns någon dator man kan låna. Puss
Allmänt | |
#1 - - victoria:

Ha det så bra i mallorca!

du skulle inte kunna fixa min design? tack på förhand! :)

#2 - - Malinhe - fotobloggen:

glöm inte att anmäla din blogg i veckans blogg här nere.

http://www.malinhee.blogg.se/2009/august/veckansblogg.html#comment

#3 - - Louise:

hoppas du får en härlig resa 8D

kommer att sakna dig ! <33

#4 - - marina:

Vill du vara med och tävla i min blogg? Anmäl dig redan nu i mitt inlägg: Surprise, surprise! Det står allt du behöver att göra i det inlägget.. det går fort& det är enkelt.



Det är en hemlighet (om vad du kan vinna) men idag på eftermiddagen så avslöjas det! Kram

Upp