Den 19 December 09

Hallå, har precis kommit hem från stallet, har släpt ut alla hästarna förutom Dagny som är dålig så hon fick stanna inne. Det är sjukt halt ute, höll på att göra några snygga vurpor i stallet, Mylaika halkade till en gång med. Igår var jag hemma hos Julia och där var också Sofie, Koff, Anton, Emma och Vincent vi kollade film, åt kladdkaka och massa annat onyttigt och snackade, trevligt som vanligt. Vid 1 tiden stack alla hem. Jag cyklade med Anton, skönt eftersom det är rätt äckligt o cykla hem helt själv mitt i natten.

Nu ska jag gå och duscha eftersom mamma kommer och hämtar mig vid halv 12, sen ska vi till Malmö för att bowla och äta med mina halvsyskon. 


Absolut ingen fin bild men det var den enda jag hade från igår, Coffes mössa och Elin gör en söt min där bak.     
Allmänt | |
Upp