Den 21 December 09

Hallå, vaknade upp hos Emma c imorse jag emma och julia. Sen drog jag och Julia nästan direkt med 11 tåget till lund och när vi kom dit hade vi missat vår buss till lödde så vi satt oss på subway o det slutade med att vi satt där i nästan 2 timmar, men det var faktiskt jättemysigt och gott! Cola är alltid sjukt dagen efter man festat! Sen tog vi bussen hem vid halv 2.

Nu har jag städat hela rummet och tänt en massa ljus i hela huset, sitter och lyssna på julmusik och har hela huset för mig själv, sjukt mysigt. Bara en sak dom fattas nu ;)



Puss

Allmänt | |
#1 - - emma c:

tror jag vet vad för "sak" det e som fattas? ;)

#2 - - Emma:

hahha jasså Emma :O

#3 - - saken:

hahaha bskäää! :D <3

#4 - - saken:

hej :) bskäääääääää hähähä :D <3

#5 - - saken:

spamm :(

Upp