Den 24 December, Julafton

God jul allihopa!

Nu ska jag köra moppe till stallet? Ingen kunde skjutsa mig så det får bli så. Sen tycker jag det är bra att ja har en sådan generös kusin som inte kan offra sig o hänga med menmen ;) Jag kommer antagligen att frysa ihjäl eller att halka med moppen och dö på det sättet istället. Nu kör jag. God Jul!

Allmänt | |
#1 - - Anonym:

Oj ja det är tur du har mig emma lilla. hahaahahaha, awn stackare. Jag tycker synd om dig som fick åka moppe själv. ELLER INTE! MOHAHAHAHA

#2 - - ekcoj:

Elak föregående kommentar :P

du har väl försäkrat moppen om du skulle trilla? :)

man kan ta taxi till stallet: )

God jul! :D

#3 - - Emma:

vem är ekcoj? haha ja den är försäkrad men jag trillade aldrig, o taxi blir nog lite dyrt ;) God jul

#4 - - Anonym:

Jag tror jag är smart nog att lista ut att ekcoj är jocke kanske, för det blir det baklänges! :D Och nej , jag är inte alls elak

#5 - - jeokc:

här har vi en som är klyftig iaf :D

god jul och sånt :)

Upp