Den 28 December 09

Jag vet att jag skrev att jag skulle skriva mer igår och lägga upp bilder men det blev aldrig så. Just nu sitter jag i ming säng och skriver detta inlägget och har sjukt ont i huvudet, antar att det är all bajslukt från hästskiten som jag mockat ut idag med min kusin, kommer att vakna med världens träningsverk imorgon kan jag lova! Jag har bestämt att jag ska ställa alarmet på kl 08:00 imorgon och sen cykla till stallet ge dem mat o släppa ut mocka och kanske rida Laika eftersom det var ett tag sedan. Sen ska jag också träffa Julia OCH fotas till mitt nya körkort, då får jag köra traktor med haha :D

Är på allmänt dåligt humör så jag tror nog jag ska lägga mig och sova nu, lika bra det.

Några små töser som känner igen denna "låten" ? Hittade den i gamla datorn för ett tag sedan.

Dudududududu

 Spela inte viking!

 DUDUUDUDUUDU

 You think you are cool

You think you are hot

You think you are the best

But you are not

 Ahhhhhhhhhhaaaaaaaahhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaa

 IF YOU don´t play so cool, I will

LIKE YOU in a different way, just

TRY TO be your self

Allmänt | |
#1 - - Louise:

Hahahahahaa jag tror att jag har hört den hemma hos dig? Eller var jag med? Känner igen den sjuukt mycket :P

Upp