Den 14 Juli 09

Hej nu sitter jag här och äter jordgubbar.
Farmor bjöd på mat idag på Mando i Malmö,
riiiktigt gott! Sen fick jag köra lite bil på vägen
hem, men det slutade med att Marcus (min bror)
fick skrattanfall när min pappa sa : Emma lossas
att det kommer ett djur rätt ut på vägen, hur hade du gjort då?
Så jag gjorde en ganska musslyckad bromsning. Men jag körde
en bit iaf!





Jag vill passa på att säga till den "kåtanonymjävel" som kommenterar
min blogg att jag inte uppskattar kommentarerna så den som gör det får
 gärna sluta med det eller kommentera någon trevligt istället!
 
Allmänt | |
#1 - - Brodern din :P:

haha förfan höll ju på o bryta nacken :D

#2 - - emmaparadis:

hahahhaha!, nästa gång får du inte åka med för då kan ja inte koncentrera mig :P

#3 - - Mange:

Haha, kul historia det där med bromsningen :D

#4 - - emmaparadis:

haha, hoppas det blir lite bättre nästa gång:P

Upp