Den 28 Juli 09, 00:17

Som ni ser är min blogg omgjord, Det är min Kusin Sofia
som har fixat den såhär fin! tack så mycket. Besök gärna
hennes blogg också. Sov gott alla härliga människor!

Allmänt | |
#1 - - Claudia:

jaså, fullt upp med andra ord =)



jag ska träffa lite kompisar och kanske kika i affärer eller bara fika och snacka skit :P haha

#2 - - Emma:

haha kul :D

Jag var på Lotta på Lisberg iår också, men kom inte med på tv fast jag var där vid scenen ;)

#3 - - louise:

visst är den :D i love it

#4 - - Amelie:

sv: haha, jaa :D

#5 - - louise:

sv: åh, skoja inte. jag har världens största crush på honom. haha, det är sjukt!

både på edward och robert liksom. lika stor men så olika <: haha!

#6 - - therese:

sv: absolut! Har ca 40 besökare per dag nu ;D

rösta gärna på mig i veckans blogg;

http://superjelly.blogg.se

jag är nummer sju så RÖSTA!

kram ;D

#7 - - louise:

sv: haha, men man kanske ska säga - vem har inte de liksom? ;)

#8 - - Ellan:

Sv; Nej tyvärr har jag ingen egen häst just nu..

hjälper en kompis med hennes 3 hästar varav en går att rida :)

Har du egen?

#9 - - Emma:

Precis ;)

Jag tror de är. Kanonen! Den är härlig :D Din då?

#10 - - louise:

sv: hehe.

hm, inte direkt. ska städa en del, sen vet jag int :) för dig?:D

#11 - - Sandra:

Det tycker jag att du ska göra :) Den är riktigt hemskt!



Idag har jag varit på BB och hälsat på Pierre och Rebecca som har fått en söt liten pojke :)

#12 - - victoria:

åh vilken fin blogg du har!! :)

#13 - - louise:

sv: heheokej, låter mysigt :)

#14 - - Katrin [VAD VILL JUST DU LÄSA OM?]:

skitnice design:D

#15 - - Emma:

Jaa, det borde man faktiskt! Den tar ju slut jättefort- Känns ju som man bara går o sätter sig-skjuts iväg-hänger lite upponer -slut.

;o

#16 - - Emma:

Ja!

men jag kom på en sak, då kan vara ett ''tåg'' åka i taget, då tar det ju ännu längre tid att stå i kö, eller? :P

#17 - - Emma:

Ja, så får det nog bli! :)

Lisbeger är ett riktigt roligt ställe :D

#18 - - Emma:

Jadå! Godnatt på dig :D

#19 - - em:

bra blogg!



läs gärna min korta novell

- sista andetaget.

#20 - - lina:

fett fin blogg !

#21 - - em:

answ:

nejmen, tack så mycket :)

hoppas på att bli bättre..

#22 - - Ellan:

Ja det är rätt lagom faktiskt :)

Förstår att det kan bli mycket ibland... Jag hade gärna haft egen om min tid hade räckt till :)

Vad är det för häst du har?

#23 - - kat:

SV: Haha nej, känns så ovärt att ha bakat då :P

#24 - - sandra:

tack så mkt, visst är den fin!



mysig blogg:)

#25 - - Ellan:

Okej:) precis den storleken på häst som jag passar till och skulle vilja ha!



Just nu sköter jag 2 små ponnys.. En b-ponny kosrning Fjording/shettis, En a-ponny som är shettis. Och nu ska jag nog hjälpa ägaren som har en stor häst på 1,75, en halvblods valack.

Så det är verkligen blandat. Jag saknar ridningen så det kan nog bli lagom.... Men skolan tar ju sån tid. Man får ju bara sånt dåligt samvete om man inte hinner rida liksom... Känt så nån gång? :P

#26 - - Anonym:

haha okej .p

#27 - - Nikolina:

tack desamma sockertopp! :D

#28 - - Ellan:

Exakt! :)

Då har du fullt upp med andra ord :)

Hur gammal är du?

Jag är 16 börjar ettan nu :P

#29 - - Ellan:

Okej :) Jag ska gå Barn & Fritidsprogrammet :)

vad går du för nått?

Godnatt :)

#30 - - JULIA'S D60:

Godmorgon, hoppas du får en bra tisdag! :)

#31 - - JULIA'S D60:

sv: Tack så jättemycket! :)

#32 - - Mellies Blogg:

Tackar :)

#33 - - H A N N A [ e s t h . b l o g g . s e ]:

hej! njaa, lite koll kanske man ska ha, men man behöver inte ha sett alla :)



händer idag?

kram från mig, http://esth.blogg.se

#34 - - H - DeadKidWalking.blogg.se:

sv: Godmorgon! Hihi jag är uppe tidigt, :o



Hur står det till med dig? =)

#35 - - Mikaela:

SV: Tack så mycket! Din är riktigt snygg nu med :D

#36 - - H - DeadKidWalking.blogg.se:

sv: härligt och höra!

själv är man trött(tror jag ska lägga mig och somna om i några timmar) och har ont i huvudet pga. sovit för lite :( hehe

#37 - - BEATRICE GOTLÄNNING [foto]:

tack så mycket! :D

#38 - - Anonym:

tack så mkt :D

#39 - - Nathalie:

Jag håller med, den är verkligen jättebra :)

#40 - - anna:

sv; ja det låter mysigt, det får jag ta och göra någon gång;)

Allt bra idag?:P

#41 - - d e n i s e:

sv : hihi nej de gjorde inte jag heller^^ :)

#42 - - linda lidström:

sv; okej, hah samma faktiskt :)

#43 - - Luucy:

haha ja det kan jag tänka mig ;D



kram <3

#44 - - Frida:

Jag tänkte just säga att det var en väldigt fin blogg du har. Snäll kusin också. :D

#45 - - anna:

sv; jo det är bra här också;)

#46 - - Felicia:

Sv: God morgon :D

#47 - - Natalia:

sv; tack så jättemycket :)

#48 - - lina:

kanske vanlig lugg ? det är fint när man har långt blont hår . fast jag har också långt hår men ska spara till längre . fast jag har redan haft vanlig lugg så jag vill inte ha det :P



#49 - - therese:

sv: Tack så jättemycket!

Vad ska du göra ikväll då? ? :)

kram ;D

#50 - - H A N N A [ e s t h . b l o g g . s e ]:

hihi, okej! jag är ju i rättvik, så ikväll blir det cruising och kul ;D hihi.



kram från mig

http://esth.blogg.se

#51 - - Rebecca:

sv: hehe ja men nu är den städad ;D fast de lär inte hålla så länge..

#52 - - Ellan:

Sv; Ja okej :) Samhäll ekoni låter svårt.. hehe :)

#53 - - Micaela :):

sv; tackar :)



desamma, väldigt härlig färg som bakgrund :)

#54 - - Frida:

Jag är på semester nu, så jag har varit nere på stranden med pappa och mina syskon och badat. Jätte varmt har det varit! Vad har du haft för dig idag då?

#55 - - Mysan:

Sv: Okej tack för din åsikt :)



Fin blogg!

#56 - - jasmin:

sv: tack , dsm

#57 - - Sandra:

Ne precis :P jag tycker då inte om att sova själv efter att jag har sett en skräckfilm :P Har du haft en bra kväll då?

#58 - - annapanna:

Emma, det var tur att det inte var jag som tog den bilden med min kamera, för jag har copyriht på alla mina foton ;) haha, <3

Upp