Den 28 Juli 09 22:46

Hejsan! Är allt bra med er?

Idag gick jag upp vid 10 tiden tog det lugnt
och fixade mig sedan hoppade jag på bussen
kl 1 där Julia satt, sen åkte vi in till Lund och gick
på stan en stund, träffade på Rebecca som jag
inte träffat sen skolavslutningen, Julia hittade ett
par örhänge och jag köpte en tröja, sen åt vi på
subway. Sedan åkte vi bussen hem igen vid halv 4.
Tanken var sedan att vi skulle fixa stallet snabbt och
sen dra ner till havet och ta ett kvällsdopp men vi fastnade
i stallet och var inte hemma igen förräns kl 10.
Nu kommer lite bilder från dagen.





Tröjan jag fick av Julia


Julia



Puss!
Allmänt | |
#1 - - Mysan:

Kolla gärna in min bloggshopp:

http://vivalamy.blogg.se/category/saljes.html

#2 - - V I L J A - Släpp aldrig dina drömmar ♡:

Hejsan! Hoppas du har haft en fin Tisdag och en skön kväll :)

#3 - - Mysan:

Sv: Vad bra, säg till om du hittar nånting så kan vi komma överens om något pris så båda blir nöjda :)

#4 - - Ellan:

Sv; ja det är de ju.. känner att det kommer passa mig :)

#5 - - Mysan:

Sv: Japp, frakten är lika mycket i hela Sverige :)

#6 - - Rebecca:

sv: hehe man skulle haft någon som kunde städa en åt en varje gång det ser förjävligt ut! snygg tröja förresten :) vart kommer den ifrån? kram!

#7 - - dana:

åh, tack :)

vad glad jag blir.

#8 - - felicia söder:

Tack så jättemycket! Och detsamma!:D<33

#9 - - simone:

Sv: Haha tack tjejen ;) Fan vad nice med subway, var där tidigar eidag och åt, så jäkla gott alltså! :)

#10 - - felicia söder:

så litte så:)

#11 - - lina:

okej jag tror du skulle passa i det . men ta snelugg då ;D

#12 - - linaa:

thahaah så lite så:D



görru nu då ?



#13 - - Sandra:

Min kväll har varit riktigt bra :D

#14 - - AMANDA FALK:

cool tröja :D fin den sista bilden var!

Sleep perfekt!

#15 - - EBBA:

Gillar tröjan =) den var snygg.

Upp