Den 29 Juli 09, 06:17

Godmorgon! nu är klcokan kvart över 6
och jag ska snart köra till stallet och ta Mylaika
på en galopprunda i skogen, sen ska jag rida svante.
Antagligen möter man på Julia eftersom hon hade tänkt
samma sak som mig, fast med sina två hästar. Puss


På bild: Mylaika och jag, fotograf :  Sofia
Allmänt | |
#1 - - Sari:

Ha en fin dag du med, o hoppas solen skiner hos dig med =))

#2 - - Camilla:

Tack, det ska jag absolut ha. De`samma på dig.

#3 - - Tina:

Mysigt med morgonridtur!

#4 - - natta:

tack så mkt :D

allt bra med dig?

#5 - - MARTINA:

Gud så söt horse! Älskar att rida! Kram

#6 - - Jennie:

sv: idag ska jag åka till arvika!=) vad ska du göra du?



kramar

#7 - - Josefin:

Tack så mycket :D

#8 - - Sofia:

HUR I HELVETE KAN DU GÅ UPP SÅ TIDIGT!!??!?!?!?!?!!?!?!?!?!!? :D hihih vad söta ni är , kusin och gammeltanten! :D

#9 - - Sarah:

Hej :)

kan du vara så snäll och rösta på mig som veckans blogg?

Jag är nummer 5

http://guusen.blogg.se/

jag skulle verkligen uppsaktta om du röstade på mig, skulle betyda så mycket :)

#10 - - lina:

oj haha varför skulle du upp så tidigt för ?:P

just nu har jag precis tittat klart på sjunde himelen ;)

#11 - - F A N C Y:

Gillar din blogg =) Allt bra med dig?



Tänkte bara höra, vilket typsnitt använder du på texten i dina inlägg?

#12 - - marina:

Tackdetsamma sötis

#13 - - mary:

heejsan : )

fin blogg du har :D

allt bra med dig ?

#14 - - F A N C Y:

Svar. Tack =) Jo det är fint här! Vad hittar du på idag?

#15 - - Frida:

sv: Ja, visst var dem? :)



Fin bild, trots att jag tycker att hästar är stora och läskiga. "/

#16 - - Erika:

Hur är läget idag? :)



sv. Tack :p

#17 - - Malinhe - Fotobloggen:

SV: tack :)



btw,

förlåt för sena svaret, jag har jue vari i stockholm och så .. men nu är jag iaf tillbaka ! :D

#18 - - therese:

sv: okej, varit med en kompis :]

åh, älskar att rida ute i skogen på morgonen, fast håller mig helst i dressyren ;D

kram :)

#19 - - felicia söder:

Hej! Du skulle va jättegullig om du röstade på mej hos Moa. Jag är nummer 1. http://moggie.blogg.se

#20 - - Linda - ndaiL:

Gomorron!



Hoppas du får en fin söndag :)

#21 - - Mindy:

Ha en skön måndag.kram

#22 - - Louize:

Du röstar på mig, va? :D

http://mettews.blogg.se/2009/august/rosta.html#comment

Upp