11:44

tja igen!

 Jag vet att många andra som bloggar
har frågestunder på sina bloggar,
så därför tänkte jag köra på det idag jag med.
Skriv en fråga så ska jag försöka svara så gott jag kan
och det skulle varit roligt om så många som möjligt skrev en fråga

PUSS


Nu är det dags att göra lite nudlar.

Allmänt | |
#1 - - Pernilla:

Sv: Tack så mycket! :] Och desamma, du sjunger bra också hörde jag, hihi :]

Kan väl ställa en fråga fast detta är första gången jag kikar in... Vad har du för favoritbloggar? :]

#2 - - Marina - Maarimba -:

SV. tack så mkt, och detsamma :D

#3 - - Modeblogg - The Daily Influence:

tack så mycket :) jo, allt är bara bra! själv då?

#4 - - Anonym:

varför börjar du blogga? :)

#5 - - Emma:

ja riktigt surt:/



alllt bra här, med dej med?<3

#6 - - Kusin:

Vad är du nöjd med i ditt liv?

Vad skulle du velat ändra i ditt liv?

Vad tror du att du gör om 10 år?

Är du rädd för något?

Har du något absolut favoritminne från din tid på högstadiet?

Är du beroende av något?



puss <3

#7 - - emma:

sv; hehe jodå det är bara bra:p



-Hur många besökare har du per dag?

-Vad gör en blogg bra?

#8 - - Li:

Vart går din drömresa och varför?

Upp