16:57

Lurade precis Louise att jag skaffat glasögon och lättlurad
som hon är gick hon på det, haha. Egentligen är det min
mammas. Kvällen kommer bestå av shopping med mamma
och sedan en halvtimmes solning. Ha det fint

Allmänt | |
#1 - - Luucy:

jag gick bara på det liiiite (A) hehe.



Men du passade i det! :D

#2 - - ♥♥♥♥Emma♥♥♥♥:

tack tjejen:D

jodå, har tagit den jävla sprutan nu, har skit ont:/



alllt bra söto?

#3 - - na:

fan vad jobbigt. nee jag ska inte ta den

#4 - - sara nguyen:

sjukt fin du är :)

#5 - - alx:

svar: Jodå det är bra idag. Sj?

#6 - - rebecca:

sv: allt bra här, självdå? :)

#7 - - Sanna:

tack =)=) Desamma :)

#8 - - Anonym:

sv,det är bara att kolla på typ paow.se s blogg eller nått, många bilder finns det på den :)

#9 - - Classy:

Tack detsamma! Ja då, allt är bara bra. Hur e det sj? :)



Sjukt snygg du va i glasögon :)

#10 - - emma:

sv; tack:)

#11 - - EMMA:

nej usch, :/

idag känner jag mej så jävla konstig:(

ångrar nästan att jag tog den

Upp