Den 15 November 09

Jag vill byta ut regnet och kylan mot värme och sol.
Jag vill byta ut alla läxor, prov och arbeten till vår med en hel sommar framför sig.
Jag vill byta ut min bleka kropp till en brun.
Jag vill byta ut skitsnack mot en snygg pojke.
Jag vill byta ut min trasiga mick mot ett skivkontrakt.
Jag vill byta ut mina pengar mot en resa till något underbart land i sommar.

Låter det bra?

Allmänt | |
#1 - - annis pannis:

det låter alldeles toppen, emz! <3

fan vad vacker du är!

#2 - - Sofia:

Tänk att det är första advent om 2 veckor , tyP :o

#3 - - hanna:

sv;

ja den är värd att se men det beror på från människa till människa vilka filmer man gillar !:)



kram!



hur har din dag varit?

#4 - - kajsa:

#5 - - kajsa:

fin blogg, söt bild :)

#6 - - MERI*:

Jadå jag har haft en lugn och mysig helg faktiskt, med massa filmer & killen. Själv? KRAM

#7 - - MERI*:

aah men det låter mysigt det också =) KRAM :)

#8 - - Monija:

fan av fina ögon! :D

Upp