Den 18 November 09

Det är kul att blogga, men hade varit lite roligare om jag fick lite fler kommentarer, så se nu till att skicka någon smaskig kommentar!

Idag kommer mitt bloggande bestå av bilder.


Innan jag ska ut med Elsa, benskydden måste först på!


Jag på Elsa, innan det började blåsa som fan


Emil på väg upp på My Laika, Coffe står beredd med kameran
om My Laika inte skulle vara snäll och försöka kasta av Emil som hon
ibland brukar göra.


Men hon var snäll idag :)


Emil var mycket duktig!


Jag, lite suddiga bilder men ret regnade och storma.


Eftersom jag var tvungen att köra moppe hem i stormen och regnet såg jag ut såhär när ja kom hem
den ljusa färgen på min tröja är torr och så skulle även mina ridbyxor sett ut om dom var torra,
sjukt äckligt att köra moppe hem, brukar i vanliga fall ta 10 min idag tog det 30.



Allmänt | |
#1 - - jenny:

hejhej sötnos :D

alltbra med dig?

#2 - - jenny:

hejhej sötnos :D

alltbra med dig?

#3 - - jenny:

jodå allt e bra med migg :)))

Upp