Den 2 November 09

okej det är ganska sjukt att om en måndag har man börjat
räkna ner till julafton, det var ju förfan precis sommar ?
Jag kommer ihåg att precis när jag kommit hem från Mallorca
så skrev Bobo en kille som jobbade på hotellet där att han kom
hem i November, sjukt lång tid tänkte jag, men han kommer faktiskt
hem imorgon. Tiden bara rusar iväg på ett sätt bra men på ett annat dåligt,
det gäller att man tar vara på varje dag fast att det kan vara jobbigt med
en massa läxor och sådant.

Detta året ska jag vara ute i god tid med julklappar, annars blir det bara så
stressigt och man springer i panik dagen innan julafton och letar och sedan
blir man inte nöjd med det man köper. Jag har redan kommit på att jag önskar mig
ett fotoalbum eftersom jag bara har en massa bilder på datorn, hade varit kul att
ha i ett fotoalbum man kan ta fram och titta i istället.

För övrigt sitter jag o dricker kaffe och lyssnar på musik min buss går 09:25 så har 25 min
innan jag måste gå till bussen. Efter skolan blir det antagligen att börja plugga geografi eftersom
vi har ett fett prov på torsdag och ja har inte börjat? har inte pallat på lovet.
Allmänt | |
#1 - - Cybéle:

Inte så många ;D

#2 - - linnéa:

svar: haha ja eller dra till gymmet!

#3 - - rebecka:

SV; Ja det kan jag ju göra. :)

#4 - - Michael Jackson - Minnesblogg:

Svar: Tack så mycket (även fast min header har försvunnit, men ska fixa det... på något sätt) :D



Allt bra? :)

#5 - - Diana:

sv; tackar :)

#6 - - Anna:

sv: ja det är bra med mig =) själv? <3

Upp