Den 6 November 09

Hallå allihopa, idag är det fredag alltid lika skönt :)

Åkte skridskor på idrotten idag och exeminerades, fick blev
några lätta övningar eftersom jag inte är speciellt bra på det där
med att åka skridskor. Min feber är också borta, skönt!


Här kommer jag ostabilt och fint, Adam ser ut att ha flyt iaf

Allmänt | |
#1 - - felicia ◕‿◕:

hihi jag är inget bra på skridskor,

det är pinsamt på skolan tkr jag :/

men sa träna mkt på skridskor och slalom i vinter ;D

#2 - - Julia:

Det ser ju fint ut!

SMASK vad goda ostbågarna är!

Pusspuss

#3 - - Ida:

SVAR: Tack :D<3

#4 - - Emina:

svar: hahahaha ja med :O

#5 - - Classy:

Idag så blir det lugnt hemma, en polare ska bygga upp naglar åt mig å så kanske det blir ett glas vin! :) Vad ska du göra då gumman?

#6 - - Mandy:

Svar: Han är riktigt jävla bra ! & snygg för den delen också :)

aadå, själv med ? :)

#7 - - Jenny:

Du är verkligen jätte söt! :)

fin blogg har du :D

#8 - - sara nguyen:

haha, då ska du se miG!

jag ramlar alltid pladask på baken haha :D

#9 - - Art By Tina:

Skoj med skridskor - nästan det ända som är bra med vintern - när isen lägger sig på sjön så man kan leka bambi på hal is och dricka varm ckoklad ur termos.

Upp