Den 24 Oktober 09

länge sedan jag skrev.. Men iallafall
så var jag precis inne på Louise blogg
och hittade en sak och eftersom jag
har ganska tråkigt nu så tänkte ja att
jag också får passa på. 


1. Ta fram din mobil
2. Bläddra igenom din inkorg
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i smset
4. Gör likadant på varje fråga


Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Vi ses utanför matten?

Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?
okej :) jo jag tror jag lägger mig nu! 


Vilket sms blev du mest berörd av?
Ja så det blir nog det:)
 

Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
haha sjukt länge sedan!


Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
inte slutat än?


Vilka ord skulle du säga till Gud om du trodde på honom?
haha ja så är det emsy :)


Vad vill du höra mest av allt?
hahahahaha på lektionen? :D lägg in en stöt vetja;)


Vad skulle du säga om du fick MVG i alla ämnen?
Ja kom ner om du pallar ;)


Din romantiska replik?
haha lycka till då du kommer kinga


Vad skulle du säga om du blev bestulen?
huvudet:( har vaknat typ 20 ggr inatt döda mig<3




Allmänt | |
Upp