Den 25 Oktober

Idag är jag på riktigt bra humör!  Jag har redan hunnit med
stallet eftersom min snälla mamma hängde med och det går mycket
snabbare när man får lite hjälp desutom är det mycket roligare.


Bild på mig och Elsa. Det småregnade när jag red så mamma stod
med ett paraply och när elsa fick syn på det så slängde hon sig åt helt
andra hållet ett antal gånger, men till slut blev hon lite lugnare.

Nu ska jag gå och duscha och sedan packa mina saker till pappa. Sedan
blir det att fixa sig inför ikväll eftersom jag ska hem till Emma på tjejmiddag,
ska försöka fota lite då, så kanske bilderna kommer upp här imorgon, Ha det
fint allihopa! Puss
Allmänt | |
#1 - - filippaaaa:

jadå, allt är superbra, hur är det själv?

gud vilken fin blogg! :)

#2 - - Erica:

Fin blogg du har tjejen :) Hoppas du har tid att kika in på min blogg oxå ;D

#3 - - Petronella:

fin häst! vad är de för någon? :)

Upp