Den 26 Oktober 09

Då kommer snart taxin (moppen)
som ska köra mig till inspelningsstudion (Louise)
för att spela in lite nya låtar!

Nä men ärligt talat så smsar Louise snart och då sticker jag hem
till henne för att vi ska spela in lite nya låtar som förhoppningsvis
blir bra, NU smsade hon så nu ska jag sticka Ha de bra alla, eller alla
och alla men till er som läser, Drömmde föresten sjukaste drömmen inatt
:någon tog min väska när ja stod i kön på maxi och skulle betala för all
mat jag hade köpt, vet inte varör ja handlade så mk mat till mig själv men,
så kom en liten kille o tog väskan sen sprang han iväg med den men ja sprang efter
och slo ner honom men då kom hans syster och slogs med mig men ja slog ner henne
med hahahaha sen blev ja kompis med syrran men lillkillen försvann med min väska ändå?



Bild tagen för ca 15 min sen, puss

Allmänt | |
#1 - - Pernilla:

Tack du! =)



Åh, vad kul att spela in låtar! Gick det bra då? :P

#2 - - Petronella:

Sv: haha ja det tycker jag att du ska ;) jadu, jag har inte gjort någonting vettigt alls! vart i stallet och sånt som bara måstes. Med tanke på att jag är sjuk, lagom till lovet! haha menmen.. va har du hittat på då? :)

Upp