Den 28 Oktober 09 eller egentligen den 29 för klockan är 01:44

Här sitter jag och hostar som en jävla galning kommer
väcka pappa och marcus men men hostan e inget jag
kan styra över. Om ni vill veta i detalj vad jag gör just nu så sitter
jag på msn och chattade precis med Sanna.
Nu ska jag lägga in lite bilden från filmkvällen i datorn som dock inte kommer
upp här, kanske nån, för alla är riktigt kassa!


Ett par leggings som jag köpte igår när jag var på centan med Sofie,
jag trodde att hålen var på sidan av benen men nähä.. ändå lite coola.
Men jag måste sola mina ben lite innan ja kan använda dom mer!



Kjolen är också ny!



Den här bjuder vi på, Julia jag Coffe o Tobbe. Även Hanna, Jsan,
Sofie och Koff var också med men dom syns tyvätt inte



Nu ska jag ta bort sminket och borsta tänderna, sedan blir det
boms i säng för jag ska hinna med 10:00 bussen! blir nog skridskor

Beso
Allmänt | |
Upp