Den 29 Oktober 09

hallå där! Det är riktigt fint väder ute idag, tror jag ska gå ner till stallet
och släppa ut de små djuren, Egentligen så skulle jag åkt med bussen nu
klockan 10:00 och åkt skridskor med lite kompisar men jag bestämde mig
för att stanna hemma istället eftersom jag värken kan åka eller tycker det
är specielelt roligt. Annars tänkte ja höra med min lilla kusin Louise om hon
hade velat göra något med mig idag eftersom det var ett tag sedan. Hoppas på
att det händer något kul ikväll, annars får jag se till att det gör det.

haha kollade precis igenom min samtalslista på uppringda och hittade ett namn jag helst
inte velat se där, saken e den att jag inte ens minns att ja ringt personen, inte bra!

Nu kilar jag till stallet, skriver mer senare!


Jag och Louise

Allmänt | |
#1 - - Kusinen Loppan:

Hahaha då hade jag lugg!!

Upp