Den 7 Oktober 09

Dagen började med ett matteprov som gick rent åt helvete,
blir inte ett dugg förvånad om jag får IG. Sedan hade vi typ
en halv svenskalektion. Sen stack jag hem efter att ha skrivit
lite på arbetet med Anna. När jag hoppa av bussen i bjärred
för att byta till 132 så kom den aldrig, men sedan ringde en tjej
skånetrafiken och dom sa att bussen var 27 minuter försenad
och när den väl kommer STINKER hela bussen piss, men men

Åkte sedan till stallet mockade 3 boxar och red både Elsa och My laika
och det gick riiiiktigt bra, skitkul! Nu sitter jag på rummet och har nästan
precis skrivit klart mitt tal som jag ska hålla imorgon, eller ja det ska vara 3 min
mitt e bara ca 2 min, men de får vara så, för jag vet inte vad ja mer ska berätta om.

När jag kom hem från skolan idag var Shivas jättegosig

Allmänt | |
#1 - - angelica:

taack :) väldigt fin bild på headern du hade! och vilken söt katt :)



jo det e bra, lite trött. sj då?

#2 - - angelica:

de va ju ett riktigt kap! spets e så jäkla snyggt tycker jag. men själv har jag aldrig hittat något sånt plagg i butikerna hehe



idag har jag typ pluggat o jobbat. sj?

#3 - - angelica:

ja det är verkligen så :) men jag skulle vilja ha en topp med korta armar eller en klänning med spets typ, men sånt har man bara hittat på internet eller sett nån ha på sig hehe =p



ja har 3 olika jobb men igår jobbade jag som barnflicka åt en kille på 2 år.

hur gammal e du?

ahaa får kika in på de då! rea är alltid bra :D

#4 - - Anonym:

du ska se att matteprovet gick bra

#5 - - Lovisa:

sv; Då är vi två ;) Detsamma! :)

#6 - - adina:

Säljer min ipod för otroligt bra pris! Checka in mitt senaste inlägg om du är intresserad! Kram

#7 - - angelica:

jo måste va ett av dom bästa. få betalt för att leka =p hehe



Jag är 21. vilken linje går du då?

Upp