Den 8 Oktober 09

Hallå Alla!

Har egentligen inte så mk att skriva idag så borde
låta bli för det kommer bara bli ett onödigt tråkigt
inlägg. Men iallafall så slutade jag klockan 17:00 idag
som vanligt på torsdagar, fck skjuts av pappa hem,
riktigt skönt att slippa åka den trånga bussen speciellt
när man har världens magknip. Så när jag kom hem
så sov jag en timme och magknipen försvann. Tänkte
baka kladdkaka men vi hade inget socker, antagligen
var det meningen att jag inte skulle få baka någon kaka
eftersom jag bara trycker in onyttiga saker hela tiden,
speciellt när man har mycket att plugga så blir det extra
stort sug efter något sött. Nu ska jag trycka in spanskaglosorna
i huvudet och äta något,  PUSS


Jag, halvbror och bror på Mallroca
Allmänt | |
#1 - - angelica:

barn o fritid :) vad vill du jobba med sen då?

Upp