Den 21 September 09

Fast att vi har en jävla massa läxor och jag är stressad
som in i har detta varit en mycket bra dag, finns många 
saker som gjort mig glad idag! 
Nu på kvällen har jag och min kusin Sofia varit på center syd 
för jag var tvunget att köpa ett värmeskyddande spray till 
mitt hår eftersom jag plattar det så ofta. Men iallafall så skulle
jag cykla hem till min kusin men jag cyklade vilse, och det är då
inte första gången jag gör det, hahaha. Jag hittade till slut hennes
hus och vi cyklade vidare till center syd. Och som vanligt är vi där 
tills vi hör " ärade kunder vi vill påminna er om att vi börjar närma oss
stängningsdags" så vi gick in på maxi och köpte lite glass (hoppas inte Elin 
läser detta) Sen cyklade vi hem igen och jag måste säga att jag tycker om 
min kusin mk!  

 
Shiwas är kelig!
Allmänt | |
#1 - - Anonym:

Emma tack för den lilla stunden, och jag känner att jag skulle kunna strypa dendära mannen som snackar (fast det kanske är ett inspelat?) HAHAHA jo det ä det ju! :o och jag tycker om min kusin emma också väldigt mycket! <3

#2 - - Anonym:

hahaha nu hänger jag inte med? vilken mann ? :P

#3 - - Anonym:

Hejsan, spana in vår webbshop, skonamig.se!!



Massa snygga pumps till suuuper bra priser ;D

#4 - - Jessica:

Sv: Tack detsamma :)

#5 - - emma:

ahha tack detsamma :)

#6 - - Maria - f a s h i o n s t a r s ☆:

jo bara bra, med dig? =)

#7 - - Alicia:

Hejhej! Fin blogg :D

Ha en bra dag <3

#8 - - LISA:

Tack detsamma! Rider du? Min klass har varit ute och gått flera mil så jag är blöt. Hur är det med dig´?

#9 - - FrIdA:

tack detsamma! :)

#10 - - amanda:

jajamen :)

jag har en egen häst som jag haft i ungefär ett år nu :)

#11 - - LISA:

Vad roligt! :) Jag har ridigt i 12 år men gör det tyvärr inte längre p.g.a studier.

#12 - - alicia:

sv: tack tack !

ha en bra kväll!

Upp