Härliga dag

Har nyss kommit hem från stallet, det gick helt okej Elsa var lite vild bara.

( Måste berätta för Julia att jag var nere i dagstorp och travade över bommar, sen red jag ut i skogen och travade mycket, sen galopperade jag raka sträckor! )

Här kommer lite bilder från stallet.


Elsa efter att vi hade ridit ut.









Svettig mule



Nu ska jag ta och skriva Engelskan, sen har jag bara matten kvar.



Hörs senare Puss
Allmänt | |
#1 - - Vendela:

fina bilder :)

Ja du vet redan hur Mylaika var idag så behöver inte uppdatera dig nu ju :) ska dit imorgon och rida en lätt runda, bros på hur vädret är ju, men ser ut som det blir en liten härlig skritt & travrunda i skogen imorgon, sedan vila/skritta på torsdag! :) Fredag blir det som dagens träning, lite hård, med mycket jobba med formen, alternativt träning i skogen, får se hur vädret är då med :)

Lördag åker jag iväg till Plönninge och ska kolla skola där, får svänga in om då och mocka och fixa till henne, möjligtvis att jag rider lätt då, vet ej riktigt... Söndag beror på vad jag gör på lördagen, antingen en skrittrunda eller ett hårt pass om hon har stått dagen innan.



ha det :)

Upp