Hola que tal?

Idag hade vi en massa spanskar på vår spanskalektion, och dem tyckte vi var roliga som inte kunde grammatiken! Men det är alltid kul att kunna glädja någon :D

Efter skolan gickjag in till centralen med Sofie, Anna och Emy, sen stannade Emy vid sin buss och vi andra gick och handla glass. Sen tog jag och Sofie bussen hem och på Centrum mötte vi Koff när jag väntade med Sofie som väntade på nästa buss.










Sen så trodde jag att jag låg bra till inför provet imorgon, läst sidorna i boken, skrivit ner det viktiga, men sen hade jag fattat helt fel. Vi hade kapitel 1, 2 och 4 PLUS de sidorna ja hade lärt mig, så nu ska ja plugga in 3 kapitel tills imorgon, Jippi. Det är vad ja ska göra idag. Hoppas ni kommer ha roligare saker för er. Puss

Allmänt | |
#1 - - Sofie:

glada bilder :D

#2 - - Emma:

Det gillar allit :D hihi

Upp