25 December

Tja! Fick mycket bra julklappar igår! vill tacka alla för en trevlig julafton, tycker om min familj och släkt så mycket! Om en stund ska jag och Marcus hem till mamma och senare ska vi iväg till svedala till mammas kille. Alla andra ska till slakt och jag hade inte tackat nä till det idag. Men min kväll blir säkert lika trevlig!

Igårkväll kom en tomte och kidnappade mig till Lund, han lät mig till och med köra bil, haha kul. Sen blev jag hemlämnad fint igen imorse.    

Ska hoppa in i duschen snart, orkar knappt. 


Denna gillar jag men den finns inte att ladda ner :(  Nicole Scherzinger – Baby Love - Final Album Version

Bild kommer efter dusch, hade tur jag hittade något att ha på mig igår, undra hur jag ska lyckas idag. Man måste ju ändå vara fin om man ska till svedala ;)

Pusspåer!

Allmänt | |
Upp