Den 10 Januari 2010

Jag vill ha vår nu! NUNUNU. Orkar verkligen inte vänta längre, vill gå runt med finare kläder, skor och jackor men det lär nog dröja ett tag.. Tror det var en dag förrförra veckan jag och Magnus lästa att murmeldjuren lovade vår om 6 veckor, alltså är det bara lite mer än en månad kvar innan våren kommer, lagom till min födelsedag.

Idag vaknade jag tidigt, fixade mig och traskade ut till vägen där Sofie och hennes papap hämtade upp mig. Han skulle skjutsa oss till Centersyd där vi skulle ta bussen men just när vi kör in på busshållsplatsen kör bussen, så det blev att jaga bussen som Sofie och hennes pappa har gjort ett antal gånger innan haha.

I skolan var det rätt lungt, gjorde inte så mycket. Jag fick reda på att jag fick IG på företagsekonomiprovet som en stor del av klassen också fick.. Arne är inte jättebra på att förklara, men han är snäll, inte för det hjälper.
Gjorde också matteprov idag som gick okej.

Just nu sitter jag och pluggar in engelska glosorna tills imorgon. Vet inte varför jag alltid är så jävla stressad, har magkatarr igen. Antagligen för att jag inte kan ta det lugnt när ja vet att en massa prov o sånt väntar.


Bilden från Juli 08, klicka på dem för att se dem större.
  
   

Nu ska jag plugga vidare, ha de fint alla söta!
Allmänt | |
#1 - - ewelna:

cool blogg ! :D

allt bra med dig ?

kram!

#2 - - ewelna:

cool blogg ! :D

allt bra med dig ?

kram!

#3 - - Anonym:

hahha tack detsamma babe ;D

Upp