Den 14 Februari 2010, alla <3 dag










-  Att det är lov om en vecka

-  Det är bestämt att jag och Julia ska till Barcelona i Juni

-  Mina hm kläder har kommit, bla detta skärpet.











-  All snö + att det snöade igår och imorse

-  Att jag har mått dåligt hela veckan

-  Att bekiniöverdelen jag bestälde var för liten

     

Allmänt | |
#1 - - Anonym:

HAHAHHAAHAHA OJ! Jag såg inte att man skulle skriva hur mkt man vägde! HAHAHHAHAHAHAHAHAHA jag väger inte 45 HAHAHAHAHHAA

#2 - - annis pannis:

åh det finaskärpet! Vi som ska ha sånna till sommaren - med jeansshorts och vita tröjor! MUMS PÅ OSS! Och bikiniöverdelen var skitsnygg - du har för stora bröst - det är ju bra - bättre att ha för stora än för små!



PUSSSS!

#3 - - emma:

söt :P får man fråga vad du har för bh-storlek?



ha det bra!!

kram,

emma

#4 - - emma:

och vart var bikinin köpt glömde jag ju fråga =)



kram,

emma

Upp