Den 3 Februari 2010

Hallå, denna dagen har varit ganska seg! Fe provet gick skit, någon mer som kommer få IG? :D  Innan provet var det någon föreläsning i aulan. Efter provet hade vi psykologi och sedan matte. Som tur släppte Klas (matteläraren) oss tidigare eftersom min buss går bara en gång i timmen, wiho, det suger att stå och vänta på bussen en timme i detta pissevädert! Funderar på om jag ska stanna hemma imorgon, orkar verkligen inte åka till skolan.

När jag kom hem med bussen stack jag ner till My Laika som blev glad av att komma ut o springa lite i hagen, snön gick långt upp på hennes ben, helt sjutk vad det är snö där ute vid stallet.


Mylaika rullar sig, det ser inte ut som häst men det är de!


snöig?


mkt snö.




My life would suck without you!
Allmänt | |
#1 - - annis pannis:

Åh fin pålle! Fin Emma! Så fall kommer jag sakna dig! <3

Upp