Den 7 Februari 2010

Hallå, nu är jag trött som fan! inatt jag har jag sovit 4 och en halv timme, eftersom den jävla 132 inte väntade på 137 i bjärred igår när jag skulle hem från Lund. Så ja jag stod i nästan en timme och väntade i bjärred. Sen var jag hemma vid ca halv 4, lite för sent!

Idag har jag Louise Sofie och Julia varit hemma hos Louise och blivit fotade under eftermiddagen, det tog 3 timmar och jag tror det blev en del coola bilder.


Julia fixas


Julia in action


jag sminkas


jag blir fotad


Louise blir fotad


Sofies tur



och sen alla tillsammans



Här fick ni lite bilder från dagen.
Allmänt | |
#1 - - Anonym:

Trodde först det var någon audition för Wrong turn 4, men sen fattade jag vad allt handlade om! :)



du får slänga upp resultatet sen! :D

#2 - - Jocke:

Det var självklart jag som kommenterade det förra (Y)

#3 - - Anonym:

Hahahahahha

Upp