Den 12 Januari 2010

Godmorgon bloggen och läsare. Igår blev det väldigt dåligt med inlägg här, men direkt efter att vi kommit hem från hockeyn så gick jag och la mig för jag mådde inte speciellt bra. Idag är det lite bättre, har sjuk huvudverk? och den försvinner inte, jaja. Snart ska jag hoppa på cykeln till Bussen eller ja till Julia där jag ställer min cykel varje morgon. Måste också asa med mina ridkläder eftersom jag ska till stallet så fort jag hoppar av bussen i eftermiddag. Då är det tänkt att jag ska rida ut en sväng med Sofia och Mylaika, första gången jag tider på riiiiiktigt länge, ska bli kul att sätta igång igen. Nu blir det inte så mycket extra arbete eftersom jag och Julia har flyttat bort Elsa till gamlegård. 

Hockeyn igår var kul! Malmö förlorade mot borås i straffar, störigt. Vissa människor är inte kloka, att man kan vara så insatt i de? Sitter o skriker o håller på som jävlar galningar men de e väl intressant för dem? Ja jag tror inte jag har så mkt mer att berätta, kanske lägger in någon bild senare idag sen hockeyn. 

Juste glömde.. jag ska nog in till stan och äta min andra frukost med Anna och Sofie, eftersom vi har ca en timme att vänta i skolan tills första lektionen början. Nä nu måste jag  stänga ner här. Ha det fint!
Allmänt | |
Upp