Måstepluggamengördetintekväll..

Denna dagen kunde ha börjat lite bättre.. jag fick sjukt bråttom tills bussen imorse, cyklade som fan och när jag hade slängt mina stallgrejer och cykeln hos Julia gick jag snabbt som fan ut till busshållsplatsen. Bussen gick 08:00 och jag va där 08:02, men jag hann med den för den var 5 min sen. Men iallfall när jag kom ut till busshållsplatsen så blev allt helt svart i ögonen och ja kände att jag skulle svimma, sjukt äckligt, fick lite panik visste inte vad jag skulle göra. Där stod en del människor på busshållsplatsen med. Men jag blev så yr att mina ben inte bärde mig längre så jag fick sätta ner väskan på marken och "leta" efter nått jag skulle ta upp. Sen kom bussen och där satt Sofie, slängde mig ner i sätet bredvid henne och fick lite vatten, sen blev det bättre o bättre. Vi åkte in til centralen och mötte upp anna, för att äta frukost men för mig och Sofie blev det varm oboy.



Rätt jobbig dag i skolan idag. Efter hoppade jag Julia och Sofie av bussen och gick hem till Julia för att äta något o snacka, gillar att göra de med de två, det brukar bli mysigt. Sen kom Sofia med 4-bussen och vi drog ner till stallet. Jag red aldrig pga vädert men jag gick med Sofia när hon red på Laika som var rätt dampig, stagrade och bockade lite, men Sofia trillade inte av iaf, duktigt!

Nu på kvällen hörde jag en knackning på mitt fönster och där står Vincent, inte lite paff blev jag, han hade med sig Julia så dem kom in en stund.

Allmänt | |
Upp