Natt

Denna dagen har varit lång men ändå mysig. Var hemma hos Julia en stund där J också var. Sen drog vi vidare till stallet och fixade sen cyklade jag hem. Efter en stund kom mina kusiner som varit hos oss igår med för att äta upp all mat som blivit över sedan igår. Jag älskar när de kommer och hälsar på för det blir alltid så mysigt. Efter maten satte vi på videokameran och kollade gamla filmer sen vi var små. Tror det var längesen jag skrattade så mycket som jag gjorde idag. Vi såg på ett band där jag och Koff springer runt nakna och vi har världens rundaste bebis mage och putande rumpa. så springer vi fram och tillbaka på golvet, haha låter kanske inte alls kul nu men det kan jag lova att det var. Alla skrattade så vi grät.

Fick lite bilder från Sofie från igår, tyvärr var det inte så många som var jättefina, här kommer iallfall en bild på mig och Sofie. 




Allmänt | |
Upp