Dagen idag

Vet inte vad jag börjar med, men som jag skrev innan var jag och Julia med Emma när hon tog en spruta i morse på citykliniken, och nervös som hon var, var jag tvungen att ta ltie bilder på den lilla mesen ;) skoja


Här sitter dem, Emma med sina oroliga ögon och Julia med ett lurigt smile ;)



Emma gör sig redo, och när sprutan sticks in i hennes arm gör hon ett mycket sött ansiktsuttryck, eller mer lidande.



Jag kom till skolan gjorde provet, hade håla. På hålan gick jag till stan med Emma och Julia, köpte de översta jeanshortsen i inlägget här under, de understa fanns inte i min storlek tyvärr :( Köpte även en skjorta/blus på gina. Sen gick jag tillbaka till skolan och Emma och Julia tog bussen hem, ska säga att jag blev jävligt sugen på att sticka med dem hem, men icke!




Här har vi en halvbra bild på de nya kläderna.




Jag kom till fotolektionen sen hade vi full rulle med att fotografera och fotograferas hela lektionen



Emilia gör sig redo för att bli fotad



Hanna Jasmine och Annie.


Nu får det vara slut på detta inlägg. Ha det fiint! :)
Allmänt | |
#1 - - emma:

hhahahaahha fina bilder :D

jag var nervös för sprutan och du för ditt prov! men mysigt i stan sen :) <3

#2 - - Linda:

Vilken fin header! och blogg:)

#3 - - Leia ♥:

Vadå för spruta? :O

#4 - - caroline:

tacktack :)



aaah, sprutor!! Ska också ta en på onsdag :S

Upp