Den 11 Mars 2010

Hallå, Nu sitter jag i en datorsal med Emma och Julia, dem skriver på sitt projektarbete och jag sitter bara här och kollar på typ. Jag har haft en lektion med prov, sen har jag inga lektioner fram till halv 3, segt! Sen slutar jag klockan 5. Kanske ska dra med Emma Holm till stan och kolla på jeanshorts när hon har slutat sin matte.

Imorse var jag och Julia med Emma och tog en spruta på citikliniken, bilder kommer ikväll ;)

Ha en fin dag, Puss
Allmänt | |
#1 - - JULIA - fashionbyjulia:

SV: Tack! Jadå, det är bara bra. Hur är det själv? :)

#2 - - JuliaOfSweden:

Hejj :)

Nu så har jag en tävling på bloggen .

Där man kan vinna en valfri t-shirt från http://www.phoenixtshirt.com

Det är bara och gå in på http://juliaofsweden.blogg.se/2010/march/tavling.html#comment och följa reglerna ! Kram !

#3 - - H a i d i s -:

Hallådär! Hoppas du haft en bra dag hihi, sprider lite good karma nu på kvällen! :*

PS! , ska du se bella&tyra ikväll?

#4 - - H a i d i s -:

SV: hihi okej:D tack ! jag vet inte ^^

Upp