Den 13 Mars 2010

Hallåja! igår bloggade jag ingenting för jag hann inte, hade ritkgit stressigt. Kom hem från skolan, mådde dåligt så jag la mig o vila en stund på soffan. Sen stack jag och bror upp till stallet och tog in hästarna och fodrade. Som tur var hade Julia fixat allt till mig, mycket snällt.

Sen kom jag hem duschade fixade mig, hann knappt klart förrän vi skulle äta, min kusin o hans pappa kom och åt med oss, sen när jag drog skulle dem ha hockeykväll utan tjejer...  jaja. Sedan kom iallfall Anton och sen kom Julia och hennes mamma och hämtade oss, så blev vi skjutsade till Emma Holm som hade fest. Det var trevligt. Sen fick vi skjuts av Jockes mamma hem vid 1.


Förlåt för de suddiga bilderna, men allt har sin egna lilla förklaring ;) Emma H och jag



Söta Julia på Emmas rum.


Puss
Allmänt | |
Upp