Den 19 Mars 2010

Hallå, nu sitter jag hemma hos pappa och tänkte passa på att skriva ett litet inlägg eftersom datorn hos mamma vägrade att starta, får hoppas den gör det snart! När jag kom hem från skolan hade jag inget alls att göra så jag tänkte jag skulle baka lite kakor. Jag bakade alltid dem när jag var mindre med mina kompisar. Jag letade efter boken men hittade inte den så jag körde på känslan, måste säga fyfan va dålig känsla hhahaha kakorna smakade inte alls som dem skulle, ushnä nu ligger dem hemma hos mamma och jag behöver inte vara orolig att dem är slut när ja kommer hem igen.

såg lite frågor på min kusin Sofias blogg som jag tänkte sno ;)


Puss
Allmänt | |
#1 - - Soffeloffan:

EMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!?!?!



Ungdomar som röker? För



VAD SKA DET BETYDA?!?!?!? VAVAVA

#2 - - erik:

du är visst för att slåss och du gillar det! spela inte dum ;)

Upp