Den 26 Mars 2010, Påsklov

Nu har jag påsklov, när de flesta andra går i skolan hihi. Jag hade en lektion idag så jag stannade hemma. Klockan är kvart i 10 och jag gick upp för en stund sedan. Tänkte äta frukost nu och sedan cykla ner till stallet rida och fixa allt, måste även ner där ikväll eftersom jag har kvällsodringen.

Igårkväll var jag Anton och Jocke på centan, då ringde Julia och berättade att hon också var där, så hon mötte upp oss, sen stack killarna för att köpa jacka till Anton och jag och Julia stack till våra affärer. Det var ju sån vip kväll så när man kom in låg röda mattan utrullad man fick chips och en liten drink haha, satsigt?  Jag köpte iallafall en snygg svart bh, mycket nöjd!

Efter 2 och en halv timme på centan var ja och Anton trötta på det, Jocke hade redan stuckit hem tidigare, men då säger Julia : jag hade lätt kunnat gå här en timme men så blev det inte för Julias pappa kom och hämtade oss.

Förlåt att här inte kommer någon bild, ska fotografera under dagen. Puss
Allmänt | |
Upp