Jag har klena armar

Hallå sitter här vid mitt köksbord och företagsekonomiböckerna ligger bredvid mig, har inte ens öppnat dem och klockan är kvart i 10, känns bra. Men nu ska jag iallafall göra det, efter att jag skrivit här. Kom nästan precis ut ur duschen, har varit nere på skönadal med Louise och varit med på friskis och svettis om det nu heter så. Vi gjorde en del armhävningar och fyfan va de känns i mina armar redan? jag trodde ja hade mer muskler i dem i och med att jag är i stallet så mycket men naj! Annars var det mycket nyttigt och hela kroppen känns fräsch. Jag hade lite svårt att hänga med i alla steg och sånt man ska göra, tanterna var mycket bättre än mig, men man lär sig nog haha.

Dags att sätta igång med plugget. Lägger inte lite bilder sen tjejmiddagen i söndags efter att jag pluggat så om ni är vakna titta in då. Ha de fint.



Allmänt | |
Upp