PAUS

En paus i pluggandet behövs! mitt huvud börjar bli lite trött av alla siffror och kontonummer men nu jävlar, satsar på att plugga till klockan 9 sen får stackars huvudet vila. Har tillochmed hunnit skriva lite på min och Noahs labbrapport, som ja antagligen får skriva själv? Noahs kommentar när han kom hem från Thailand var : har du inte gjort den än? haha lat!

Jag kom på att imorgon ska jag Emilia och några till fotas i atalje, och vi skulle ta med olika saker och kläder att fotas i/med?  Ajajaj min fantasi suger just nu! 

nu ska ja tillbaka ner i boken, en timme kvar! 


Ge mig varmare väder så jag kan använda min skinnjacka, hade detta på mig i lördags när vi skulle till Malmö på resturang men ja frös sjukt mycket, ingen bra idé.

Beso 

Allmänt | |
#1 - - Cecilia, Kär-Smycken!:

Sv: Annorlunda smycken blir man glad av. Ha en skön kväll du med!

#2 - - Garderobsgrubbel&Byråbekymmer:

snygg outfit!

#3 - - MyzaaN - Princess Pink:

ah jag älskar också låten :)

tackar det samam <3

#4 - - frida:

sv:hehe okej :)

Upp