Vilken underbar dag

Denna dagen har varit hur bra som helst, varmt och alla har varit glada! Varit i skolan hela dagen och nu ska man vidare till centan med Jocke och Anton för det är någon sån vip kväll eller nått, alltid trevligt! Här kommer bilder från dagen.



Hängde med Julia och Emma till stan imorse istället för att gå på någon alkoholföreläsning, Koff hade följe med oss en bit.



Emma jag och Julia :D



haha glad bild



Linnea och jag på psykologin




När jag kom till centan med halv 5 bussen stod Anton där så jag fick sälskap hem, alltid trevligt









Sen invigde vi självutlösaren på min kamera



fråga mig inte vad som händer









Sen när man hade lämnat av Anton blev det lite fotboll på gatan med grannarna min kusin och bror



Nu ska jag skriva psykologiuppgift, sen ska ja möta Anton igen och gå mot bussen. Puss
Allmänt | |
Upp