4 Maj

Tjaaa! Det är kallt, jag är trött, mår illa, kan inte provet? Stanna hemma? nää det kan jag inte, måste dit o skriva de satans provet eller försöka iallfall. Får sätta mig nära någon som kan ;) så man kan kika lite.

Drömde en konstig dröm inatt : jag var sånt fotbollsproffs haha så var jag tvungen att följa med på nån cup för mindre barn, så sprang jag runt och hjälpte alla dem små som spelade men jag var sjukt mycket sämre än då. Sen hade någon filmat in de, så när jag kollade på de, så sprang jag bara runt och trillade för jag hade ingen balans? Sen efter matchen ja jag mig i en pool med typ en flytande filt som tålde vatten så hade jag datorn där så va den halft nere i vattnet men de sket jag i. skumt.

Mariah Carey – Love Takes Time
Allmänt | |
#1 - - anbna:

#2 - - anna:

Åh du är sötig du! <3

Upp