Through the rain

Hej

Har inte berättat om idag så jag tänkte göra det nu. vaknade halv 7 imorse hemma hos Julia för hon skulle jobba, så jag åkte hem till mig och sov vidare. Vaknade vid 11 av att min chef klippte gräset utanför, antagligen för jag skulle vakna, så jag åt frukost och gick sedan ut och hjälpte honom att plantera blommor. Jobbade nästan en timme men det räknas som två eftersom det är helg ;) Sedan åkte jag och mamma till centersyd och det blev lite mer saker än vad jag hade planerat!



Detta linnet är från Gina, mamma ville också vara med på bilden


Denna är också från Gina, jag älskar färgen, tänk vad bra den kommer passa till riktigt bruna ben sen!



Nu i eftermiddag har jag bakat dumlekakor med mamma, och sedan packat till pappa. Hittade luftmadrasser i källaren som jag ska ta med till Barca.

Hörs senare, puss

Allmänt | |
#1 - - natyra aka mj:

snygga grejor sötis

#2 - - Emma:

tack gumman!

#3 - - jenny:

Tack! :)

#4 - - claudia:

sv: ellerhur det var! :) Ha en fin kväll du med :D kram!

#5 - - Jennie - frågestund:

SV ; ja , den är snygg . tack desamma . :)

glöm inte bort frågestunden .

Upp