17 November

Godmorgon, gick upp vid 8 tiden gjorde mig klar för att cykla till 9 bussen, men när jag kom in på facebook såg jag att Coffe hade skrivit att vi inte hade första lektionen. Störigt! hade kunnat sova mk mer, men tur jag inte hann ta bussen iaf.

Nu har jag inte gjort så mycket, suttit och lyssnar på musik och kollat runt på datorn. Igår efter skolan var jag med Julia och vi var i stallet och jag fick hjälpa till att rida en av Annies hästar som hon rider. Varje gång jag hoppar av hästen känner jag hur otränad jag är i hela kroppen jämfört med innan, framförallt i benen rumpan o ryggen och det får mig att vilja träna ännu mer. Har också köpt kort på kraftverket, så känner att jag är lite på gång iaf. Får se vad det blir för träning idag, något ska jag göra iaf för jag känenr att jag är pepp på det.

Efter skolan ska jag in till stan och träffa Natyra en stund, antagligen skulle hon stanna hemma idag.




Ha en fin dag. Puss
Allmänt | |
Upp