27 November

Det blev en sen kväll igår, kom hem lite över 1 på natten och då gick jag och la mig direkt så orkade inte blogga. Så nu tänkte jag berätta om dagen igår.

 Dagen i skolan var ovanlgit rolig för att vara fredag. Vi fick sluta tidigare från min näst sista lektion så då hade jag en timmes lunch. Natyra den jävlen slutar alltid då på fredagar så jag hängde med henne till eh och hon bjöd mig på fika, gott. Efter det gick jag tillbaka till skolan och hade matte sen kom pappa och hämtade mig och vi åkte inom center syd så jag fick köpa mina stövlar, varma och sköna är dem! 

Sen kom vi hem till pappa och satte fram alla ljusstakar, sen fixade jag mig inför kalaset hos mina kusiner. När vi hade kommit hem till mina kusiner och står där inne så kommer min andra kusinfamilj, det var ett tag sen jag träffade dem och min farbror har inte sett mitt bruna hår, så han kommer fram till mig och frågar "har vi träffats förut?" Och skojig som han är spelar jag med "Nä det tror jag inte hehe" haha jag trodde verkligen han skojade men det gjorde han inte, han trodde jag var en kompis till min kusin Louise som var med på kalaset. Han kände inte alls igen mig i mitt bruna hår, så blev det jättekul sen hahha.  

Bilder sen igår
   

Just nu snöar det jättemycket här och det är mysigt när man är här inne. Ska fixa på mitt rum så där blir lite rent och juligt med.

Puss

Allmänt | |
Upp