14 September

Hallå, sitter just nu i min säng lyssnar musik och tänkte skriva lite här.

Igår var jag med Natyra, efter att jag varit hemma en stund och fixat lite så åkte jag hem till Natyra och lämnade mina saker där, sedan åkte vi till Nova. Var sugen på att köpa något men hittade inte ett piss, som vanligt när man vill ha något nytt. Vi åkte vidare till stan och gick där en stund, sen köpte vi chips och åkte hem till Natyra igen. Vi åt någon albansk maträtt som hennnes mamma gjort. Sen pluggade vi en stund och tog det lungt.

När vi vaknade imorse var det ritkigt segt att gå upp och Natyra höll på att missa bussen för glömde sitt busskort, plus att hon är seg  på mornarna. Dagen i skolan har varit chill, som alla tisdagar. Musik, svenska och dans. Dansen är skitkul, och jag börjar hänga med rätt bra nu, känns skönt!

Efter skolan var jag med Emilia i stan, vi gick mest runt och snackade, mysigt. Sen gick hon med mig till min mammas jobb, där hon blev hämtad av sin pokvän. Efter det åkte jag och mamma hem, sen och köpte vi mat.

Nu ikväll har jag bara suttit i soffan och kollat först film sen Idol.



Här kommer några bilder från igår, verkligne jättefina är dem..







Nu ska jag snart sova. Puss
Allmänt | |
Upp