26 September

Hallå, idag vaknade jag klockan ett, var helt sjukt trött efter denna helgen, har lagt mig sent både fredag och lördag.

 I fredags drog jag ut med Julia och Emma C  till Hipp. Jag och Julia stack till Emma vid halv 9 tiden, kom dit helt sent för Julia körde vilse haha. Vi fixade oss och sådant sen tog vi tåget in till Malmö. När vi kom dit så pissregnade det och åskade, skitstörigt! inte lönt att fixa håret precis men kvällen var rolig. Mot slutet fick ja sjukt ont i mina fötter så då blev jag rätt trött på det. Sen fick vi skjuts av Emmas pappa hem till henne där vi sov. 

På lördagen chillade jag mest i soffan, senare åkte jag hem till Erik, vi åt chips o dippa och kollade på Transformers som gick på TV, lugn och mysig kväll.

Idag har jag inte gjort så mycket heller, kört bil med pappa, som gick mycket bra! Kollat lite idol och nu sitter jag hemma hos mamma, funderar på att springa en runda om en stund.

Har ingen ny bild här, får fixa det imorgon. Puss
Allmänt | |
Upp