Let it burn

Hejsan. Imorse vaknade jag bakfull. Jag var hos Anton igår för att fira hans födelsedag. Det var jävligt roligt faktiskt. Jag, Sofie och Koff gick hem vid 2 typ. När jag kom hem så loggade jag in på facebook en stund men råkade somna haha. Klockan 4 vaknade jag av att datorn lös och att jag fortfarande var inloggad.. Somnat ifrån alltihopa. Men i alla fall så försvann min bakfylla ganska snabbt. Hela dagen har jag ägnat mig åt något som jag inte kan berätta om än, hihi. Julia har varit här en stund med. Sen stack hon hem men sen blev vi rastlösa så vi gick till Lödde för att handla glass, jag var sugen på Ben and Jerry. Julias vovve fick också följa med. När vi nästan var framme så började det regna. Så Julias mamma, snäll som hon är ringde och frågade om vi ville bli hämtade och såklart ville vi det. Glassen var extra god idag med ;)

Efter söndag så ska jag visa er något. Fast det kan jag inte göra än för jag måste först visa det för min mamma som jag träffar på söndag. Spännande va..

Här kommer bilder från gårdagen:












Sov sött!

Allmänt | |
Upp