21 December - Snöar

Ja det snööööööar, woooohooo! Jättemysigt tycker jag. Skulle egentligen tvätta
bilen nu men känns som det är för kallt just nu. Ska istället till centan med min
kusin Louise. Första gången jag ska köra bil när det är snö, hoppas det inte är allt för
så halt på vägarna.

Inatt hade jag den värsta drömmen på jättelänge. Blev biten av ormar, en hel flock.
Blev nästan skjuten av en pilbåge. Sedan bevittnade jag en sjuk son som dödade
sin mamma och drov av alla ben på henne, och slog o henne fast att polisen var där.
Han var alltså sjukt stark och ville döda alla. Tackar min kusin som väckte mig från
den hemska drömmen. Vaknade med gråten i halsen, ush!

Nu ska jag sätta fart med att äta frukost och fixa mig, centan öppnar kl 10 man vill
ju inte missa en minut ;) måste ha nya kläder! Men nu för tiden så hittar jag aldrig
något som jag verkligen vill ha. Måste köpa mössa med.



Puss på er ha en fin dag i snön
Allmänt | |
Upp