10 saker som gör mig glad

Detta var svårare än jag trodde. Men ska iallafall försöka komma på 10 saker som gör mig ritkigt glad. Louise tipsade mig om att skriva detta.

1. Min familj, mina vänner, släkten, ja nära pch kära. Alla som man kan lita på och som ställer upp för en när man behöver! 

2. Musik. Det kommer alltid att göra mig glad

3. När man känner att man klarat av något man aldrig trodde man skulle göra eller när man övervunnit en rädsla.
4. Resor till varma länder. Älskar att vara brun och ligga på stranden, sola och bada. Jag är inte gjord för att bo i Sverige.

5. Festa

6. Få fina sms av någon man tycker om mitt i natten

7.  Shoppa nya saker, framför allt kläder!

8. Skratta med mina vänner. Sofies och mina skratt är oslagbara!

9. Att hjälpa andra och att man märker att man verkligen gett resultat.

10. Att känna mig extra fin. 


 

Nu ska jag snart sova. Skola imorgon längtar inte precis men det blir nog kul.

Natti

Allmänt | |
Upp